Kvar i något jag lämnat.

Hej kära läsare!

Jag är grymt trött och helt utsliten. Hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk jag som varit så jäkla frisk på senaste. Dock blir jag alltid sjuk när jag stressar och de börjar väl komma upp bland de tiderna då jag stressar mest på året.

Något annat som gör mig sjukt stressad irreterad och frusterar är när sånt man försökt glömma och gå vidare utan kommer tillbaka. Ni vet sådant som tillhör ens förflutna som man helst inte alls vill ha något att göra med?
Nu tvingas jag leva med det i 6 månader till.. Tack gud.


Bakade kärleksmums igår, Underbart gott. Dock slut med sådant idag, nu är de hårdkörnings diet som gäller!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ajja bajja!! Eller Yes förresten, nu vinner jag :-) <3

2011-01-24 @ 20:42:02
Postat av: Amanda

ååh vad gott med kärleksmums :D

2011-01-24 @ 20:43:17
URL: http://nattstad.se/amandanaslund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0