tur i oturen

Mor min ringde EF idag och frågade varför min ansökan inte gått igenom.
De sa att vi inte hade skickat in pappret där vi godkänner USAS regler, vilket var det första jag gjorde.
Blir lite irreterad när jag redan har skickat papperna och de inte har någon som helst koll på det.

Detta gör ju att mina papper blir försenade, förstår inte heller varför de inte kunde skickat mig ett mail och sagt att de saknade dessa ansökningshandlingar av mig. Aja, jag överlever.
Men blir lite putt! Jag vill bli vald av en bra Familj och komma till en bra stat. Jag hoppas jag gör det även om papperna nu kommer bli försenade. i varje fall är det tur att de va just de pappret som saknades, för det var de vi bara skulle skriva under.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0