spelgalen i killspel

Eftersom det tydligen finns en del killar som gillar min blogg så ska jag idag blogga om de bästa spelen!
Min pappa har uppfostrat mig till att bara spela "kill" spel och jag absolut älskar att sitta och lira lite med pappsen.



På första plats kommer såklart Left 4 Dead. Detta är det bästa spel jag har spelat. Det är läskigt och man får panik. Men det är skit roligt att köra med 2 players.
Jag hoppas på att dom kommer med fler spel i serien!



På andra kommer såklart HALO serien. Jag har spelat alla spel och dem e lika roliga allihoppa!
Jag hoppas aldrig dem slutar tillverka dessa, för dem är så grymt roliga. Ett stort plus är att man kan spela med varandra och mot varandra.


På tredje plats kommer Tomb Raider. Ett roligt äventyrsspel som är lite klurigt ibland. Sen skadar de ju inte att man blir avis på Lara Croft som hon heter.. Hon kan ju verkligen allt!


På fjärde plats kommer GTA . Ett evighetsspel med hur många uppdrag som helst. Dock blir man ju lite sur över att man inte klarar de över 1 vecka. Men uppbyggnaden i delar av USA är skit häftigt och alla grejer man kan göra är också roligt. tex, åka alla sorts fordom , bowla , bli full osv. Det gör spelet mer verklighetsttroget och de gillars.


På femte plats kommer Need for Speed. Det är alltid kul att tävla i bilspel, behöver jag säga något mer?


På sjätte plats kommer Half Life. Ett varierande spel, enda negativa är väl att man inte kan spela två!


sist men inte mins Call of Duty. Ett krigsspel, ett välgjort och roligt sådant. Ibland lite enformat men en favorit i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0