Inte idag men kanske en annan dag.

Hejsan kära blogg!


Jag har nyss tränat , och nu orkar jag verkligen inte blogga!


Jag har jätte mycket att göra , tro det eller ej. Det är så mycket som ska fixas nu med nya mobilnummer, busskort , möten och prov osv.


Imorgon ska jag ivarje fall till min kära Matilda på liten tjejkväll!
super mysigt att få komma hem dit och få prata av sig lite.
Ska även på möte imorgon och seda fixa mobilen som sagt. Får se hur dags jag hinner blogga, men jag lovar att ge er en bildbomd så fort som jag har tid att blogga.

Nu ska jag slänga mig ner i matteboken och läsa igenom lite, önska mig lycka till på provet i morgon. Matte är inte alls min grej och blir lika glad varenda gång jag får ett G. haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0