Nya kategorier

Nu har jag bestämt mig för att göra lite nya Kategori , eftersom det ska vara lätt att hitta här i bloggen!



-
Smink och Skönhet.
Här kan ni kika in om ni är intresserade av vad jag föredrar för slags skönhets produkter osv.
Tänkte de kunde vara bra att ha en egen liten kategori till det eftersom vissa inte vill läsa om detta i mina vardagsinlägg


- Revy allt om ett helg jobb på scen.
Nu kommer mesta dels av mitt liv sväva kring revyn. Alla helger kommer jag uppdatera från jobbet osv.
därför tyckte jag de kunde vara kul med en egen kategori till detta.
Jag lovar er också att jag kommer visa en del sneak peaks på outfit videos osv. För visst vill ni se vad som händer bakom scen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0