Här har ni era svar!

Visst måste man göra en hälsoundersökning innan man åker? Jag funderar på att åka med EF nästa år men hatar när folk klämmer på mig och sånt! :/

Svar: Ja de stämmer. Men hälsoundersökning måste man nog göra med alla företag. Dessutom är det inte så svårt. Först ska man göra ett syntest vilket är väldigt lätt. Sen ska doktor lyssna på ens lungor, inte heller något farligt. Man ska väga och mäta sig och kolla blodtryck. Inget som gör ont eller så. Visseligen måste man ju senare ta sprutor men dem gör inte alls ont. Oroa dig inte de är fett värt de!


vart ska oscar åka? :)
är ni bara bra kompisar eller är ni tillsammans?
Vi är inte ett par jag och Oscar. Jag har väldigt starka känslor för Oscar och han är definitift min första riktiga kärlek som jag verkligen harvarit samt är väligt kär i. Vi kommer dock inte bli ett par, även om vi båda har känslor för varandra nu. Vi få se va som händer de kommande året. Men som de ser ut nu är vi båda berädda på att satsa på varandra när vi är hemma. Men sådant fåt tiden avgöra. Distansförhållanden är svåra och inget att rekomdendera. Men när man väl hittar den rätta är allt sådant värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0