Hejhej

Hej bloggen

Annie är här, senare ikväll kommer Matilda också. Har precis slått in lite paket som är till min arrival familiy. Blev en hel del eftersom alla 7 medlemmar i familjen fick två paket var. Haha.. Min resväska är redan full med paket. Men de är bra för då slipper jag ta med mig så mycket kläder. Risken finns att jag gärna tar med mig lite för mycket annars.

Ikväll ska som sagt Matilda jag och Annie äta vår sista middag tillsammans. Ska säga hejdå till dem imorgon för sista gången innnan USA. Kommer bli jobbigt.

Just nu har jag väldigt mycket att göra, bland annat massor av packning och ärenden på stan. Köpte en del av de jag behövde igår, samt färgade min utväxt. Så nu är det inte så mycket som behövs innan flytten. Bara lite mer paket att ge värfamiljen. Såsom något från orrefors, ett kodlås och svenskt plockgodis samt marabou.

Måste kolla med flygbolaget hur mycket min resväska får väga också.. Hoppas på att jag får med allt jag vill bara.


Ska spara mina naglar igen så jag kan göra fransk manikyr. Älskade mina naglar när dem såg ut såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0