Hypnotiserade

Igår hände världens grej här på campet. Varje år kommer en hypnotisör hit till campet och hypnotiserar ca 30st på publik. Igår hände det här på campet. Det var 3 utbytesstudenter från Sverige som blev utvalda bland annat att komma upp på scen. Och jag som satt i publiken kan lätt säga att de var en av dem häftigaste sakerna jag någonsin varit med om.

jag trodde personligen knappt på hypnotisörer innan. Men efter denna showen är jag helt övertygad om att de jag såg igår var på riktigt. Vi har allt på video men dem kan jag ju tyvärr inte lägga ut än. Men de får ni se senare

Det hypnotisören fick studenterna att göra var bland annat
*  Ha en mjölka kossor tävling
* Fick en man att tro att han skulle föda barn medans alla i panik hjälpte honom
*  Fick en tjej att springa ut i publiken och krama en kille som hon trodde var Jonny depp
* Fick en kille att springa runt som en gorilla
* Fick alla att tro att dom kollade på bio, skäck, kärleksfilm och porrfilm. Alla reagerade riktigt roligt
* Fick en tjej att gråta för hon trodde att någon hade tagit hennes navel
* Fick alla att tro att dom vunnit en sexigaste dans tävling och göra sin sexiga seger dans.
 
Det är bara några av alla grejjer som hände på showen.  Det bästa var att hypnotisören förklarade för oss i publiken vad som skulle hända när han sa ett visst ord innan de hände. Sjukt övertygande och AS coolt.


Här har alla precis somnat in i transen.



Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Du kanske inte kommer ihåg, men visst var det dig jag satt bredvid på avresemötet? :D Du som hade fått familj så tidigt och allt.. Jag är inte liite avundsjuk, jag som inte ens fått någon placering än... Lust att länka? ;):)

2011-07-28 @ 23:01:32
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0