To be a part of a new familiy

Hej bloggen,

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag blir en del va The Goodsell familiy. Jag längtar oehört mycket även om jag har de bra här på campet. Jag har inte riktigt fattat än att jag verkligen har flyttar till USA nu för ett helt år. De är en overklig känsla.
Jag är så peppad inför att bara få komma hem till familjen och se mitt rum, träffa familjen och min söta hostsister Susi.

Men än så länge är jag kvar på campet och nu ska vi öva till talang jakten nu. Jag och Louise och svenska grabbarna Kalle och Viktor ska göra Abba. whow haha! Så sen senare ska vi till Wallmarts och köpa en outfit.


finfina familjen. Dom är helt underbara och jag bara älskar dem. Min placering är den bästa jag kunnat fått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0