Juli 20, 2011

Hej alla igen!

Nu tänkte jag berätta lite mer ingående om vad som händer här på camp.

Igår var första skoldagen som jag berättade om. Vi hade som sagt en stor välkomst parad här på campet. Sedan fick vi våra lärare. Det finns 4st olika skolor. Alla ligger lixom brevid varandra.. haha men de är för vi tävlar mot varandra hela tiden. Sen i skolan har vi 4st olika klasser.

Alla skolor är döpta efter kända amerikaner, Min skola heter Lincon. och min klass heter Lincon West.
Vår
lärare är den bästa på hela campet. Han är riktigt skön han.

I varje fall så har vi lektioner varje dag. Riktigt roliga lektioner iof! Varje klass har en maskot. Vi har en leopard. Så Mr Fendall som vår lärare heter har skaffat oss ett gosedjur som heter Leo Leopard. Honom ska alla ta hand om och man får inte lämna honom ur syne eftersom dom andra skolorna kanske snor honom.. haha.
Sen ska man även samla poäng till klassen. Poäng systemet heter Harry potter cards! haha. Och de fungerar som i harry potter filmerna. Pratar vi engelska och äör snälla får vi harrypotter kort, och vi får minus poäng om vi missköter oss eller pratar Svenska.

Jag har faktiskt redan fått två harry potter kort. ( Golden child ) och vår klass har redan snott 2st maskotar! Så vi äger typ ut hela campet. Eftersom vi har massvis med kort. Dem som har mest kort i slutet av campet kommer få åka till BEN AND JERRYS fabriken!!! så vår klass kämpar riktigt mycket för alla vill lixom dit.


Leo the leopard och jag. Jag var första ungen i klassen som fick ta hand om han! VI hade en awsome dag på dansen.

Vi svenskar är så jäkla kända här på campet, alla pratar om oss ;) haha!


Idag åkte vi gula skolbussar till the mall! COOOLT!!!!!


Louise och mina coola drickor som vi fick ur en as ball automat.


ett av dagens köp , En as bra mascara!
 60 kr typ

Fantasy perfym 100kr


Kommentarer
Postat av: Celie

Jag var också med i Lincon! Fast i Lincon North, så spöa skiten ur dem nu!

2011-07-20 @ 13:41:49
URL: http://celiy.blogg.se/
Postat av: emelia

wtf 100 spänn för den parfymen? haha och jag som tänkt köpa det innan för min är snart slut. gött då vet jag vad jag ska kryssa för på min att köpa lista :) thank u very much

2011-07-21 @ 22:19:28
URL: http://emeliasamuelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0