Hello!

Hejhej bloggen!


Gud .. jag satt precis här och skrev ett skit långt inlägg.. Som jag vet att ni som ska åka som utbytesstudenter med EF hade uppskattat. Men jag orkar verkligen inte skriva om detta linlägg i denna 40graders värme.

Men hur som helst, jag berättar allt lite efter som här på bloggen. Men ni som ska åka, Fråga gärna. Jag svarar på allt såklart. anyways nu ska jag och Louise äta här, varje dag serveras de 3 måltider. Alla inkulderar efterrätt. Mums haha

Här har ni schemat för kommande dagar:

Fredag: trip to boston! ( vilket är imorgon ) wiie och träffa Oscar.. Awh! miss him.
Lördag: Class day!
Söndag: Going to the beach
Måndag: Going to a baseball game
Tisdag: Hypnotisör kommer till campet
Onsdag: Talent Show
Torsdag: Talent Show
Fredag:  "Prom" night
Lördag:  GOING TO HOST FAMILIY<3 !! Kortnai and Phillip ( iknow u read this ) I AM SO EXCITED!!


Kommentarer
Postat av: Kortnai

Is your prom just a camp prom...or will Oscar be there too?

2011-07-22 @ 16:34:26
Postat av: Anonym

1. Vad är det bästa med USA so far? :)

2. Vad är det sämsta?

2011-07-22 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0