A day in Boston

Här kommer lite bilder från Boston! Som förövrigt är en skitcool stad. Helt otroligt stor och vacker.

Amerikanska bussen vi åkte med. Haha, alla säten såg ut såhär


Jag och min dansk Maria Elisabeth


Mr Fendal!


Maria, Fendal and Me at the park Boston Common



Det första vi såg när vi klev av bussen i Boston, Starbucks café! Love it


Svenska killarna, Henke, Simon och Oscar..


Dom fräna! ( jag )


Oscar och jag möttes såklart upp, kommer sakna honom.



Killarna från Bryant University camp.



Oscar och hans "lillebror"


Oscar jag och Louise utanför Dunkin´ Donuts. De fanns cira 40st sånnahär i Bostons innerstad. I varje kvater fanns en butik minst. Övedrive? ja!


turist bild


turist


Boston


Högsta byggnaden i Boston


Himmel riket,. De fanns jätte många märkesbutiker i detta Mall. Blev helt galen när jag såg allt.


Smoothie , Mango. Mumma

De blev lite shopping i Boston. Men jag håller hårt i mina pengar tills allt hos värfamiljen är betalt. Så som skoluniform, gym osv. Hittade något väldigt fint till min host sister Susi! Men eftersom hon läser min blogg kan jag inte säga va de är ;)

Hur som, boston är helt amazing. Alla butiker man någonsin drömt om att strosa runt i finns där!


passar på med en yttligare till fråga eftersom den handlar om Boston.
Hur är shoppingen i usa? är det billigt? Svar: Ja de är väldigt billigt. Sephora ni vet märkes sminket kostar ca 400kr för ett litet mineralpuder. Min Norska klasskompis köpte Sephora smink med 4st olika mineralpuder och massa fina borstar för 350 svenska kronor. Man får lixom så mycket mer för pengarna. Sen finns de ju kläder som kostar ungefär samma som i Sverige. Då tänker jag på märkerna Zara, Hm osv. Men Forever 21 har sjukt billiga kläder, dessutom är alla märkeskläder sjukt bra priser på. Ibland upp till häften så billiga som hemma.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst måste man göra en hälsoundersökning innan man åker? Jag funderar på att åka med EF nästa år men hatar när folk klämmer på mig och sånt! :/

2011-07-23 @ 18:40:04
Postat av: Anonym

vart ska oscar åka? :)

är ni bara bra kompisar eller är ni tillsammans?

2011-07-23 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0