He is a keeper

Som jag har sagt tidigare så kommer Oscar hit på Onsdag :)
Ska bli så himmla roligt! Har saknat den pojken och om jag får erkänna så trivs jag ganska bra ihop med honom!
Vi har alltid väldigt roligt ihop och de ska bli kul att få med honom ner till Kalmar.

Oscar har ju bara varit här en gång och då hann jag knappt visa honom min vackra stad. Kanske inget att gämföra med Stockholm, men Kalmar är väligt fin på sommaren vill jag lova!
Har i varjefall plannerat att ta honom till öland någon dag, och slänga vattenkrukan i vattnet. Kanske en båttur också.
Sen ska han vara min man for the night ( hur skulle de se ut om festfixarn va helt ensam lixom ) toastmaster och DJ på min fest.

Det är så himmla skönt att ha Oscar nära till hands varje dag fast vi inte är ett par. Vi pratar med varandra varjedag och håller daglig kontakt. Jag vet att ni undrar hur de är mellan oss. Och jag har fortfarande väldigt starka känslor för Oscar. Just nu,såhär innan USA funkar inte ett förhållande mellan oss tyvärr. Distansen är för jobbig, speciellt för Oscar. Vem vet, efter USA så kanske vi blir ett par igen(?) Men jag hoppas i varje fall att Oscar och jag alltid kommer ha en stark relation. För han är verkligen en kille att behålla!

Menmen nu vare ju inte detta jag skulle berätta om ^^, Men nu vet ni hur det ligger till i varje fall. Och Oscar om du läser detta så..ville jag bara säga att jag saknar dig :)

xoxo.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Åh, tack! :D Älskar den, köpte den på rean på MQ för ett par dagar sedan :)



Och vad roligt att du också ska till Idaho! :D Vilken organisation åker du med? Och länka varandra? :)

2011-06-12 @ 11:43:09
URL: http://jojok.blogg.se/
Postat av: Jojo

Gud va kul! :D Ska du på campet då?

2011-06-12 @ 12:11:28
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0