hellu

Hej bloggen!

Vädret ute är riktigt dåligt, sjukt tråkigt nu när det är sommar. Idag ska jag försöka ta vara på tiden lite, hoppas på att få Annie att komma hit en sväng medans jag rensar ut mina garderober. Det känns som om det är lika bra att rensa redan nu så slipper jag ha allt kvar den sista veckan.

igår pratade jag mycket med min nya välkomstfamilj, dem är helt underbara och vi ska snart prata på skype.
Pratade även med deras host child som dem ska hosta iår. Hon är från Tyskland och verkar trevlig.

Jag gillar verkligen familjen och jag önskar att jag kunde bo hos dem hela året, vilket jag kommer göra om familjen inte hittar någon annan värfamilj till mig, eller om dom väljer att ta emot mig.
Det enda som känns jobbigt är att vi totalt kommer bli 9st familjemedlemmar.

Den tyska tjejen ska inte gå på samma skola som mig. Vilket skulle kännas både bra och dåligt om jag blev en familjemedlem. Dels så skulle de vara jobbigt när vi redan är så många i familjen att vi har helt olika skolsystem. Vi kommer förmodligen ha helt olika skolaktiviteter också.. Sen kan de vara skönt att inte gå på samma skola, då slipper vi få samma vänner osv. menmen.. jagvetinte! haha

vad som än händer tror jag att jag kommer få en underbar familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0