Min nya arrival familiy

Mamma:Kortnai Goodsell 35år, Housewife
Pappa: Phillip Goodsell 36år, Flygplans elektiker
Barn: Lance, Clarrissa, Tanner, Jacob, Brittany,
Pets: Inga. Skönt eftersom jag inte direkt har något intresse för djur.

Intressen: Camping,Church Activities,Community Events,Computers,Cooking,Eating Out,Fishing,Gardening,Guitar,Hiking,Movies,Music/Concerts,Roller blading,Sewing/Knitting,Swimming,Theater,Visiting Relatives,Board Games


Här är familjen , tjejen längstupp till höger är en gammal utbytesstudent.

Tycker dem verkar jätte trevliga och hälsosamma ( vilket är skit bra med tanke på hur amerikaner kan ha för matvanor


såhär ser huset ut,


mitt nya kvater , som ser väldigt fint ut.


satelitbild över området :)

jag bor en bit ifrån skolan nu , längre en vad jag hade gjort förs. Men de kommer komma skolbuss som hämtar mig om de är så att jag inte får en värdfamilj från början.
Sen kommer även Nampas mall ligga bara ett par kvater ifrån mig. SUPER för en shopping galen tjej

Kommentarer
Postat av: louise

gud vilket fint område! :D

2011-06-20 @ 18:41:11
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0