Midsommar 2011

Hej igen bloggen!

Nu är jag på fötter igen efter en midsommar helg. Eller, fötterna stod jag väl på hela helgen också men. Bloggen är igång igen i varje fall.¨

Försökte ta lite bilder för en gångs skull på denna afton så här kommer dem.


från ölandsbron


en bild på den mycket stora stugan som Linnea och Josefin bor i hela sommaren. haha


stökigt






Mäster kockarna


Louise


Felicia


grabbar!


Dem hämtade denna märkliga sak.. en fimp stång!




haha Hampus och jag


charmiga tjejer


tjejerna på sveriges finaste strand


sen jag då.. ja jag är väldigt kort om jag inte har sagt det!


fina tjejoor


vår nya vän Jacob visar sina talanger


festglada


denhär bilden får avsluta en helt fantastisk kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0