Baby, jag tror jag är kär

Hejsan bloggen!

Ska försöka uppdatera annat än USA just nu, de har varit väldigt tomt med bilder på senaste tiden och de beror på att jag helt enkelt haft så mycket annat att fixa gällade skolan och USA.

Idag är den Final på melodifestivalen. Även om jag nu inte är ett stort fan av Danny så hejjar jag på honom. Vi behöver någon snygg kille som kan sjunga och dansa i eurovision song contest, för de kommer man långt med!
Kvällen spenderas i Mönsterås eftersom jag ska jobba imorgon bitti.

En annan rolig nyhet jag har precis bokat biljetter till Påsklovet,
den 20 aprill åker jag och min älskling till hans landställe på Gotland ! ( ja jag har skaffat pojkvän ;)
Måndagen den 25 åker vi vidare till kära Stockholm och bor hos honom. Vet inte riktigt hur vi ska fira Valborg ännu men de återstå att se. Sen åker jag med den 1a maj.
- De ska bli så kul att komma bort ett tag och bara koppla av, längtar ihjäl mig efter min lilla Mr X också.



Kommentarer
Postat av: hanna

hejjsan!



Har du några tips hur man ska få sina föräldrar övertalade att få åka på utbytesår? Inget verkar funka för mig.

2011-03-13 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0