Frågor

Vad roligt med placering!
Gjord du delstatsval? :)

Jag gjorde inget delstats val. Det finns många aneldningar till det, för det första så kostar det en del pengar at göra ett delstatsval. Sen är det ju ofta så att man kommer långt ute på landsbyggden om man väljer en storstad som delstatsval och får sin placering där.
Jag har alltid trott på ödet, och jag tror att de finns en anledning till varför jag placerades i Idaho. En av dem kanske är att jag ska få gå på Art Charter School som kommer att vara en toppen merit för min framtid. Jag tror verkligen min placering är toppen för mig, Jag känner redan att jag och min värdmamma har fått en vädligt bra kontakt. Utan delstatsval är ju chansen större att du får en värdfamilj som verkligen passar dig och som verkligen vill hosta just dig.

åker också med ef till usa i sommar :) Du ska på campet va? och förresten måste jag bara säga att jag är sååå avis på dig som fått familj! :D Jag fick också ett erbjudande om att gå på en privatskola i Idaho, men tackade nej till det...

 

Hej ! Jo jag ska på EF camp. Ser jätte mycket fram emot det då dem flesta utbytesstudenter ser campet som en av dem bästa händelserna under året. Förstår att du tackade nej till privatskolan i idaho, privatskolor är ganska dyra. Tur nog är min skola inte en privatskola även om den inte är en vanlig skola. Oftast brukar det vara så att man får sin delstat före dem letar skola till dig. Vet du om Idaho kommer bli din delstat ?

 

Ska din pokjkvän med åka som utbytsesstuden? :D ska vi till samma ställe? :D

Antar att det ska stå ni? Men i varje fall. Jag och min pojkvän träffades konstigt nog av den anledningen att vi båda skulle som utbytesstudenter. Samma dag som vi träffades för första gången fick han sin placering, min kom bara ett par dagar senare. Jag ska ju till idaho som ni säkert vet, min pojkvän ska till delstaten kentucky vilket är en jäkla bit emellan. Men jag och min pojkvän ser inte detta som ett problem. Det känns jätte skönt att ha honom med mig i början på resa, tex på planet och när vi säger hejdå till våra föräldrar. Han ska också med till campet såklart!




Alla ni som frågade om en länkning, jag länkar er på en gång!

Kommentarer
Postat av: louise

jag har ingen aning om idaho kommer bli min delstat. Jag fick värdfamilj idag, men får veta vart och sånt imorgon! Skulle faktiskt vilja komma till Idaho just nu. Kul om vi skulle hamna i samma :D

2011-03-23 @ 21:11:39
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/
Postat av: Tua

Gud va roligt det skulle vara Louise!

2011-03-24 @ 07:02:05
Postat av: Emma

Sv; hoppas verkligen att det blir som din syrra hade det! :D gud va kul om alla vill prata med en och man blir lite poppis! :D haha jag vill också lura amerikanerna nått sånt!! :D

2011-03-24 @ 23:01:53
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/
Postat av: Oscar

Ja gud var roligt :P Duärsötva? :D Ja jag har tråkigt och inget att göra! Jag tycker personligen att du ska byta familj så du kommer till Kentucky eller Idaho! :D

2011-03-25 @ 07:07:20
Postat av: Oscar igen

Det var meningen att du INTE skulle godkänna det jag skrev innan :P Så ta bort det nu! :D

2011-03-25 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0