Stockholm

Hej kära blogg!
Efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att jag ska länka alla utbytesstudenter som vill! Så det är bara att skriva så kan vi länka varandra,
Imorgon kl 7 åker jag till Stockholm för att spendera en natt hos pojken. Skönt och välbehövt även om det bara var en vecka sedan vi sågs sist!
Det är jobbigt att ha ett distansförhållande. Men vad gör man när man blir kär? Kärleken övervinner allt !
Dessutom kommer jag och Mr X träffas jätte mycket. Eftersom jag kommer åka ganska mycket till Stockholm.
Bland annat ska vi ses:
den 20 april i Gotland
den 24 april i Stockholm-1maj
den 7maj-10maj
När jag åker på EF mötet
När jag åker och fixar visum.
sen kommer han såklar åka ner till mig en del med. I maj får han ju sitt körkort, gutt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Hej , ska också till USA till sommaren ;) Länka? :)

2011-03-16 @ 15:11:25
URL: http://tobiasintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0