Bollywood

Godmorgon !


frillan igår blev jätte bra, anledningen till varför ni inte fått se den än är mer för att jag inte riktigt kände att jag kunde visa den när den va så fixad... de va lixom inte min stil. Men ikväll kommer det bilder.

Ikväll åker jag till Jonas ( min låssas pappa ) Ska hjälpa Celie att dekorera inför hennes fest med Bollywood tema som är imorgon. Tänkte göra en videouppdate sen och visa er innan jag åker där ifrån så ska ni få se hur de blev.

Nu har jag sovmorgon.. fast jag tänkte faktiskt plugga lite i varje fall . Puss på er, vi hörs kanske ikväll ... de återstå att se ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Tua men det är inte bara det. Min pappa har cancer och det har varit jättesvårt för mig men doktorn är helt säker på att han kommer att leva. Han hittade cancern tidigt och han har redan opererat bort den.



Jag vill till Usa så himla mycket så det är ingen sån tvekan. Grejen är det att jag riskerar att få ig i ett ämne i skolan och om jag får det så får jag inte åka. Jag har mått så himla dåligt iår. Jag har pluggat verkligen varje dag men det går bara inte in :( Jag har velat detta i hela mitt liv och nu när det finns något som kan hindra min resa så mår jag riktigt dåligt :(



Kram

2011-05-16 @ 20:52:48
URL: http://emmagoestoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0