Visum

Hej igen bloggen!

Jag har försökt göra en videouppdate eftersom jag vet att många av er är sugna på att se mig live.. haha! Men de funkade inte ( eller ja.. de blev bara påklistrat och jätte fult ) nytt försök ska göras jag lovar.

Så jag säger de jag tänkt säga här istället.

Idag var jag och tog ett kort till mitt visum. Det blev inte de bästa kortet kan man säga :P va tvungen och ta ca 40kort fast jag va skit nöjd med första eftersom blixiten gjorde att bakgrunden inte blev bra. Var egentligen där redan igår och tog ett kort. Men de blev inte accepterat av amerikanska ambasaden eftersom de inte var exakt fram ifrån.

Men nu har jag i varje fall bokat en tid på ambasaden! De är jätte få kvar!! Så ni som inte har bokat nu måste verkligen göra det. Speciellt ni som ska till camp. Min tid är 9.30 Måndag den 13 Juni.

Nu börjar snart Eurovision song contest 2011 deltävling 1. Har redan hört alla bidrag och kvällen bjuder på rikrigt bra låtar. Har mina egna favoriter, bland annat Ungern som har en riktigt bra låt iår. SÅ kom ihåg att jag för tippar dem som vinnare om skulle vinna i Finalen på Lördag. Men först måste de ju ta sig till final som sagt.

Nu samlas snart hela familjen i soffan , det är lite av en tradition att vi kollar på detta tillsammans och alla får tippa sina vinnare. jag brukar alltid gissa rätt redan förra året gick jag och sjöng Tysklands bidrag långt innan Eurovision och tippade dem som vinnare ;)

Nä... nu ska jag sluta babbla om vilken nörd jag är och skiva upp lite melon kvällen till ära. Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0