dansuppvisningen

Hej igen bloggen.

Dåligt uppdaterande nusåhär inför lovet och allt. Vi har haft massa prov i skolan, dessutom har jag just åkt på maginfluensa som kändes mindre kul. Hoppas dock att de är över nu eftersom jag börjar känna mig bättre.

Igår var det somsagt dansshow och ja, tro de eller ej men jag dansade fast jag hade 40granders feber och maginfluensa. Va gör man inte för betygen lixom? De gick ganska bra i varje fall, ni som känner mig vet ju att jag skiner upp som en sol vilket humör jag än är på när jag står på scen.

håller just nu på att uppdatera en video på SUSI, så håll utkik. När jag är klar ska jag passa på att ladda upp en video på min dansuppvisning också så ni får se den :)

puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0