.

Hej, tänkte bara fråga en grej..
Hur tidigt ansökte du till programmet? Jag har börjat fundera på att åka i augusti och jag undrade om det var för sent att söka nu.. :p
Tack för en bra blogg :)

Jag intresse anmälde mig någon gång i Juni, skickade iväg min ansökan i Augusti när jag blivit accepterad till programmet. Men jag minns att de blev lite knas med mina läkarintyg och de bröjde nog till sent i December innan allt kom iväg. Jag tror sita datumet ligger nåonstanns där, i slutet på året. Är du intresserad så ansök med en gång, de är inte försent än :) inte med EF i varje fall. Även om de skulle vara föresent så vet jag att EF har gjort undantag om man skickar in alla papper inom ca 2vecor ( vilket är en liten tid för alla läkarbesök och ansökningar och intervjuer osv )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0