Mot kyrkan,

Godmorgon Sverige, eller ja snarare eftermiddag eftersom kl är 18 där.

Jag vaknade nyss och gjorde mig iordning inför kyrkan. Kände att jag var tvungen att gå eftersom jag inte varitär på flera veckor. Jag vet att de är många som undrar vad jag tycker om kyrkan och jag kan ärligt säga att de är inte min grej. Jag respektera dock min värdfamiljs religion ochgår dit någon gång ibland. För mig som inte är troende är de ganska svårt att hänga med i kyrkan. Ja alltså i mormonernas kyrka. Jag vet delvis vad dem tror på och vad för vaderingar dem har. Mina vaderingar och tankar ser dock väligt annorlunda ut vilket är förestående :)
Hur eller hur så funkar livet här i USA jätte bra trots att vi har onliga vaderingar min familj och jag. Jag trivs som fisken i vattnet.

Nähe, nu ska jag gå och väcka Susi och se till att hon kommer med till kyrkan, sen ska vi plocka in och ut diskmaskinen. Jag vet inte om jag har berättat för er men de är våran göra.

Puss puss bloggen, en dagens outfit kommer när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0