Shopping!

Har blivit en hel del shopping denna månaden, mestadels till nära och kära där hemma :) De får ni dock inte se några bilder på ;)

Men jag tänkte visa lite smått va jag har köpt åt mig själv,


Vinter skor , bilden ger ingen rättvisa.. dom e yber fina! kostade 192 svenska kronor!

med snörning där fram och päls innuti


lösögonfransar till min halloween kostym


någonstanns här hänger min halloween kostym. Vill dock inte avslöja riktigt än vad jag kommer vara. Men de är en disneyfigur :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice i underlandet?

2011-10-16 @ 00:01:10
Postat av: anna

Hejsan! Skulle vara roligt om du kunde lägga upp ditt "personliga" brev som du skickade när du skulle bli ubytesstudent. Alltså brevet alla familjer får läsa. Ska själv skriva ett men tycker det är sååå svårt så skulle verkligen behöva lite inspiration/tips på vad man kan skriva och ta med :)

2011-10-18 @ 11:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0