Yellowstone del 1.

Åkte som sagt till Yellowstone denna helgen. Vi stannade i en jätte mysig stuga och hande bofiers och spelade sanning eller konsikvens med alla euopeer och åt massa god mat. Träffade alla som bor i Idaho vilket var roligt så åkte vi runt i Yellowstone parken som var skit häftig :)

Hade en skitrolig resa med värdens bästa party bil. De var, Jag ( Sverige ) Susi, Jendrik och Alina ( alla frånTyskland ) och min nya bästis Fredrik ( Norge ) och Stefan ( Italien )


Hela gänget från Idaho. Saknade Louise! Jag är i mitten i blå och vit randigt.


Vattenfall!


Stefan och Fredrik. och jag på ett hörn hah


boys som jag träffa på camp:)


haha coola personer.


badade i typ 30gradigt vatten.


Sjukt coolt , hela floden var stekhet!


Alina, Me och Susi i mitten!


Haha sköna killar


posing


hela gruppen. Jag är längst upp med solbrillor. haha


sjukt coolt




Geishraar ! eller va de heter.. haha Louise jag kommer fortfarande inte ihåg :(


en buffalo.. sjukt nära:D


Jendrik haha


Jendrik, Stefan och Giiyoung .. haha


Haha party in the car!


Fredrik and Stefan


Me and Susi!

Seriöst mellan Susi och Alina










ett hotell byggt i endast trä som en stor träkojja






Åkte till ett coolt ställe där en vulkan hade haft utbrot , till samma plats skickade man austronauter före man åkte till månen för att träna dem. Man trodde att monen skulle likna detta stället.









Idaho fåglar till pappa..!






Min favvo klubba strawberry banana!






Kolla in läsen vi köpte 14svenska kronor för typ 2,5 liter ! HAHA sjukt














varmvattnet

Kommentarer
Postat av: Jojo

Åh, så himla synd att jag missade det med typ, en halv vecka. Ser ut som ni hade det toppen!



Och ja, vi måste ses sen när du kommer!

... Han har en pytteliten snabel!

2011-10-04 @ 17:29:52
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0