Ben and Jerrys

Eftersom jag numenar bor i USA så känner jag att jag bara måste dela med mig av mina nya efarenhetrer av Ben and Jerrys smakerna här som vi inte har i Sverige..

Så här har ni ;)


perfekt när man är sugen på något salt med choklad. Smaken innehåller vaniljglass med popatichips doppade i choklad. De är faktiskt sjukt gott!


Ennu en goding. Chokladglass med smörkola och cocos! MUMS


En favorit ljust nu. vaniljglass med chokladdoppade kripspies. Seriöst sjukt god. Hoppas vi får den te sverige.

Vaniljglass med sjukt mycket bulle och kanel! vädligt söt men den är god. Kan tänka mig speciellt te vintern när vi svenskar vill ha en pepparkaka!

Har prövat fler smaker som min familj köpt hem , men dem innehåller för de mesta jordnötssmör vilket för mig inte är en höjdare..

Nästa smak jag ska testa är : Banana Split!! Kommer posta va jag tycker här när jag gjort de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0