Canada del 6, Shopping

Nu tänkte jag visa er vad jag fick med mig hem. Köpte ganska lite men de va dyra saker som jag köpte därav fick jag inte med mig så mycket hem men här kommer de,


en canada hokey tröja. Bara för att vara cool inför pappa, han brukade sammla på hokeykort när jag var liten och de tyckte jag va sjukt coolt. Så nu är jag också en hokeyspelare


pyjamas byxor. Bara för dom va sköna och harrypottiga... Nu kan jag matcha Wictor!


En jacka inför hösten.


Solbrillor.. de är faktiskt fortfarande väldigt varmt här


leggings med spets i sidan


2 par jeans ( DE ni Linnea och Jussan )


Ett baslinne


en oversize spets t-shirt


ett gammalt inköp som jag glömt att visa tror jag.



Mina nya HUNTEEERS<3333 Love love love. har suktat efter ett par länge och nu var dem sjukt billiga i Canada så jag slog till! Kärlek

Kommentarer
Postat av: Piichas blogg

Välkommen in till min blogg och var med och tävla om Laptop stickers. Reglerna är lätta!



http://rockisnotdead.blogg.se/2011/september/veckans-tavling.html



Xoxo/Piicha

2011-09-06 @ 06:45:23
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0