Canada del 7

Fler bilder ni inte har sätt






Målar naglarna på Britney , de va hennes första gång ^^


Jacob i en liten karusell
¨

Me and Susi med en sjukt cool kille!


Jag absolut älskar sushi så min värfamilj tog mig och susi till en restaurang med sushi och förberedde oss på att tydligen skulle vara väligt gott. Eftersom vi redan har väldigt bra sushi hemma i kalmar så var jag inte så säker på att de verkligen skulle vara så faktastiskt.

Men seriöst , de är den godaste sushin jag någonsin ätit. Vi åt där dag 1 och de slutade med att de blev vår middag VARJE kväll pga deras fatastiska sushi till ett sjukt billigt pris. De kostade bara 140 kr för ca 10 bitar var av vädligt specieell sushi. Vi åt sjukt stora rullar friterade med creamcheese och massa annat gott i. De är seriöst de bästa jag ätit!!!


Stranden


- De tar sjukt långtid att ladda upp bilderna. Så jag postar resten imorgon . PUSS bloggen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0