En sen uppdatering

Nu var de 3 dagar sedan uppdatering.. väl medveten om de . Känner mig dum mot er bloggläsare när jag sviker er. Speciellt min kära familj som jag vet följer mig varje dag.

Så de som har hänt dom senaste dagarna är bland annat att jag blivit bjuden på min första amerikanska dejt! woho. Har även fått brev från en beundrare i Tyskland... haft ett party hemma hos oss och dessutom börjat träna på något som heter YMCA.


Så i Lördags hade jag och Susi en gamenight hemma hos oss. Bjöd hem lite vänner och hade faktiskt vädligt roligt. De är sjukt kul när man börjar komma nämre sina vänner och dem börjar fråga fler kulturella frågor om Europa. Jag och Susi driver Alltid ^^,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0