FredaG


I Fredags var det som sagt en dans på skolan. Min första dans :) Fick äntligen klä mig i normala kläder och fick såklart uppmärksamhet hela kvällen pga. min vädligt Svenska stil.

Temat var neon lights, precis som de låter så hade vi neon ljus över hela fest lokalen. Alla kläder sken upp och de känndes vädligt amerikanskt och stort. Tog dock inte så många bilder då jag var upptagen med att skaka rumpan på dansgolvet ^^ haha.




Några tjejer som ville va mä på bild!


Jag och min favorit utbytesstudent på skolan. Granth från Kina. Han är verkligen inte som många andra asiatiska utbytesstudenter här. Han är jätte utåtriktad och vädligt rolig. De var hans första dans så jag lärde honom att dansa a la svensk stil. Vi blev ett populärt danspar ^^.

Jag och Granth brukar alltid sitta och dela med oss av våran kultur. Visste ni tex. att i Kina så är de förbjudet att krama någon, ha pojkvän eller flickvän när man går i skolan? Den vanligaste åldern att ha sin första pojkvän/flickvän är 22år!


HAHAH... en kille på min skola.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0