Spirit weeek!

Så denna veckan var det som sagt spirit week! Vilket var sjukt skönt att slippa skoluniformen.

Pyjamasdagen


iförd min onepiece. Folk tyckte den var jätte cool och kommenterade den hela dagen ^^, Dessutom fick jag många blickar påvägen hem från skolbussen !


Cami !


Min stalker Michael :)


en rolig kille i min advance acting class.

Tvilling dagen..
hade på mig mina vanliga hedliga kläder från sverige och sa att min tvilling var sjukt ^^ folk älskar min svenska stil här och jag går under namnet beauty from Sweden. Haha sant faktiskt.

50-talet




Vajre dag av vår Spiritweek så hade vi tävlingar. Typ äta marshmellows och kunna säga gummybear med så många marshmellows sm möjligt i munnen. Eller äta salta torra kex och blåsa ett tuggumi efter de. :)
En vädligt rolig vecka i skolan helt enkelt som slutade med Spirit friday då alla hade skolans färger på sig.

Föressten.. min skola är har en drakfågel som maskott .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0