hejsanhoppsan

Hej kära läsare :) Hur mår ni? Jag mår toppen. Idag har jag bara varit i skolan, hade roligt under danslektionen och tod lite bilder. Sen stannade jag kvar efter skolan och jobbade på mitt History project.. men de får ni veta mer om på Måndag.
Efter det stack vi till posten för att posta ett ovanligt paket, se bilden nedan. Paket är påväg till min familj, innehållet kan ni få se när jag vet att dem har öppnat det :)

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att våra gäster ska komma. Min "super mamma" som jag kallar Kortnai har nemiligen skaffat sig yttligare en utmaning, att sälja väskor för ett företag. Så idag har vi ett bag party.
Hur eller hur , nu ska jag göra mig redo. Ikväll kommer Sandy över för att spendera kvällen här och Imorgon åker vi till något som heter Macall som ligger ca 2 timmar  här ifrån för att kolla på gigantiska isskulpturer.

Puss på er,






Såhär ser vår dansstudio ut i skolan föresten :)


söta vivvian


haha fan va mina ögonbryn ser ojämna ut


paketet jag skickade till familjen , fylld med överaskningar ;)


Kommentarer
Postat av: Malin Gustafsson

Guu va snygg du är i brunt hår Tua :D älskar fortfarande att läsa din blogg, så sluta aldrig blogga! Kram på dig

2012-02-04 @ 18:10:56
URL: http://ingentingoallting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0