Raderad från mitt liv.

Raderade just min gamla kärlek från mitt liv. Skönt, jag förtjänar bättre.
Nähe ni , All the single ladies... dags för lite alla hjärtansdag snart. Kanske ska ta tag i en av alla mina beundrare, jag är ju trots allt single and ready to migle!

vet att jag har gjort rätt. Saker och ting kommer alltid till en punk då det är dags att sätta ner foten.
Well.. världens bästa Hampus , min närmstavän har iaf lovat att ta mig till Balen i Sverige när jag kommer hem. Pratade i flera flera timmar med honom idag, fy va skönt. Fy va bra han är. Fy va bra han få mig att må, vänskap kan va så mycket bättre än jobbig kärlek ibland. Så ja..! Pussen hit pussen dit, men dagens puss går till hampus. Min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0