Årsresumé


Januari
Året började med ett härligt nyår, men både skratt och tårar.


Februari
Umgicks med mina finaste vänner för många kvällar tillsamans.
Killproblem hade vi allihoppa. Fick även min första alla<3dag present på posten.


Mars
Mitt helgjobb började. Under ett lov kom Oscar ner till Kalmar. Det var första gången vi sågs, och vi blev kära med en gång. fick även min placering i Idaho



April
Det blev många vändor till Stockholm för att träffa oscar. Vi åkte även ner till hans landställe på Gotland för att fira påsk och valborg. Allt blev dock inte som jag hade tänkt mig och Oscar och jag gjorde slut.


Maj
Sommar perioden började närma sig. Jag var allt mer peppad inför USA och pratade ständigt om hur de skulle bli med mamma. Jag fortsatte att få besök av Oscar, även om han nu inte längre var mig pojkvän.


Juni
När det blev sommarlov fixade jag sommarens fest. USA tema med blåa och röda party muggar. Allt blev så sjukt lyckat, detta var även sista gången jag träffade en del av mina vänner.


Juli
Hade min sista avslutningsfest med släkten. Mamma hade beställt en sån fin barbie tårta till mig. Kramade om alla och bara ett par timmar efter festen satte jag mig på bussen iväg till Stockholm. Jag spenderade mina sista tre dagar hos Oscar med hans familj. Sista dagen åkte vi till grönan för att pussa varandra hejdå. Dagen där på stod jag där med väskan påväg till USA..


Augsti
Hade två fatastiska veckor på EF camp i boston. Hängde helatiden med min nya bästis Louise från Gävle.
Vi svenskar höll ihop enda till de sista då vi grät och kramade varandra hejdå. En oförglömlig resa på många sätt, då jag nartruligtvis hållt borta dem mest galnaste grejerna jag och Louise gjorde. haha


September
Jag började komma in i mitt liv i Idaho. Men skrattade fortfarande åt kultursskilnader som skit stora glassförpakningar, mjölkpaket och drive-in bankerna.


Oktober
Gjorde min första resa med min värdfamilj, till Canada för att spendera 5 dagar i den fatastiska staden vancouver.


November
hade många EF träffar, hade hunnit med att åka på flera långa resor till tex. Yellow stone.
Umgicks för de mesta med vännerna från skolan, hade game nights och levde livet helt enkelt.


December
hade en helt fatastisk julafton, New years och fick nästan panik över hur fort mitt halvår i USA hade gått.
Kom på alla roliga saker som vi gjort, som tex. San Fransisco, varit och skjutit med pistoler osv. osv.
Hade fortfarande kontakten med Oscar som spenderar sitt år i Kentucky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0