En dag med lillsyrran!

Brittney är helt beroende av makeup och kläder trots att hon är 2 år :) !
så idag testade hon att modella mina kläder!



haha, min glittriga topp blev en fin klänning


Min spetstopp blev en spetsklänning


med djupuringning där bak! så high fashion


och så min kortkorta klänning blev en långklänning,


Haha hon är för söt :)
Vi kollade även på H&M's barnkläder via internet. Hon har redan valt ut sina favorit skor och toppar och hennes kommentar var
" kicki bring me this?"
Så ja mamma, jag lovade att skicka önskelistan !




Här är lilltjejen i sin tunnel som hon fick av mig till jul. Finns även tillbehörande leksastält :)


HAHA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0