JAG SKA ÅKA SKIDOR


Tro de eller ej , 
 
Jag , TUA TÄGTSTRÖM ska åka skidor för första gången i mitt liv om ca 2veckor.
jag som bor i Sverige och har aldrig åkt sidor, pinsamt eller hur? hah

Hur eller hur så tänkte jag börja lite lätt här i Idaho ( som är kända för sina skidorter ) i klippigabergen!
Fy jag kommer typ skada mig själv något enormt mycket. Men jag har ju faktiskt aldrig brutit något heller.. och detta året var ju för att få nya erfarenheter eller hur? Så jag antar att de är okej om jag råkar bruta någgra kroppsdelar eller så.




jag vet inte för mig ser det stort ut...?!





De är jag och 11 andra studenter som åker! Stefan ( Italien ) har lovat att lära mig (: Så himmla gulligt!
vi ska bo i en stugby över helgen som vi hyrt med en bubbelpool och allt. Super chill!
Som många vet så har det u inte snöat här än och de är fortfarande varmt, men denna skidresorten använder fejksnö när de inte kommer tillräckligt om vintrarna (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0