Sverige, Sverige älskade land

Kollat på, Allt för Sverige. Känner igen allt dem blir helt exalterade för och minns hur mycket jag saknar det. Känner behov av mina fina svenska vänner där hemma. Vill krypa ner i min säng med dunäcken och kuddar, alltså den säng som står tom där hemma i Kalmar. Behöver en dag off, känner mig så "poopy" De där med kärlek också, de är svårt. väldigt svårt och jobbigt faktiskt. Jag behöver en kram, en mamma kram.
Egentligen borde jag göra mig redo för skolan nu. Men jag skiter i det, jag får gå som jag är.

jag vill ha cykelkorg på cyklen precis som vi har i sverige. Jag vill ha en påselösgodis för att känna mig lite bättre. Jag vill få de där paketet på posten nu, de skulle skina upp min dag. Jag vill spela x.box med pappa. Jag vill äta svensk macka med ost och skinka. Jag vill gå till Jenny Nyströmsskolan i Kalmar.  Men jag vill
absolut inte åka hem än. Men när tiden kommer så kommer jag nog känna mig ganska klar.

87,dagar tills mamma och Jonas kommer känns dock väldigt kul. Men de hjälpte ju inte hela vägen, för jag vill ha en kram av pappa. Av världens sötaste syster Celie. Träffa mina närmsta vänner Annie, Matilda, Josefin och Linnea. Jag vill ha hem Mr X

som ni hör. Hemlängtan. Jag vet faktiskt inte varför heller. Inte så jobbigt som jag trodde, visste dock att tiden skulle ta ifatt mig och att jag skulle få hemlängtan förr eller senare.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mamma

Du kryper in i min famn o jag lägger mina armar om dig och ger dig en stor go kram full med mammakärlek<3 Älskar dig skruttan!

2012-01-23 @ 21:42:29
Postat av: Matildisen

saknar dig med tuis! behöver dig, kom hem. älskar daj <3

2012-01-24 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0