Uppdate

Hej !

jag ska precis göra frukost och ta ett bad. Idag åker vi till flygplatsen för att hämta de utbytesstudenterna som gör ett halvår i USA. Simon är en av dem och han ska bo med oss i några dagar.
Mina värdföräldrar är IEC ledare över den del av Idaho som jag bor på, så när undommarna har problem med sina värdfamiljer, eller sin placering får dem komma hit och bo :)

Än så länge har vi haft dessa studenter här hemma.

Annette från Tyskland
Sandy från Thailand
Cami från Italien
och nu , Simon från Tyskland.

Vi är exalterade, jag och susi älskar när vi får in fler i familjen för de brukar oftast sluta med att vi blir riktigt tighta vänner!
Nu måste jag rusa som sagt har en del att ta tag i. Hör av mig senare (:


Såhär såg jag ut igår, osminkad och precis innan jag gick ut för att springa omkring med barnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0