Waking up early!

Idag vaknade jag upp vid 8tiden för att hjälpa grandma att köpa 20kg's kyckling.. ( american big )
Sen stack vi vidare till Boise mall där jag spenderade 1 och en halv timma ensam. Faktiskt väldigt skönt. Fick en del shopping gjord som jag har behövt köpa. Sen stack vi vidare till Chuck & Cheese som är ett pizza place där man får massa leksakspengar för att spela. Det fanns maskiner över allt, precis som i en spelbutik så jag och ungarna ( Britney och Jacob ) spelade i flera timmar!


Ett passfodral


VS <3 världens bästa butik. Det mesta av innehållet är hemlig då de är till Alla<3dag som jag ska skicka hem till familjen.


Till mig själv (:













''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0