What doesn't kill you makes you stronger!

Och så vare träning igen. Om de är något jag ska äga i slutet av dessa 4månader så är de en fin kropp!! Yeah! Go girl power. Jag vet inte om ni märk det, men jag har haft lite ups and downs på senaste. Kärlek ni vet, och andra grejer.

Jag tror de är lite panik att komma tillbaks till Sverige som jag har. Jag menar de kommer vara en hel del som inte kommer vara desamma när jag kommer tillbaka. Farmor kommer inte finnas där, ( fast på ett sätt vet jag att jag kommer se hennes snart igen) jag är rädd att mina vänner inte finns där ( fats jag egentligen vet att dem finns där)
och en andra massa grejer.
När jag lämnade Sverige för ca 7 månader sedan kramade jag om Farmor. Jag pussade killen jag älskade. Jag kramade om min familj och mina vänner och sa hejdå. Killen jag älskade kommer nog inte heller finnas där.
Men man vet ju aldrig, shit happends som vi brukar säga. Fast sådant får man inte säga här i USA.

Just nu känner jag dock att jag verkligen får ut något av träningen. De känns skönt och befriade från alla tankar. Jag känner mig redo nu att komma tillbaka till sverige även om saker och ting förändrats. Jag ska va en ny människa. En bättre snyggare människa! Haha (:
Efter ha peppat lite med blondinbellas bok under detta året också så känner jag mig bara mer än redo att tuta och köra. Jag vet att jag är en otroligt härlig tjej men ett jäklar annama. Jag är världens bästa flickvän, och den killen som tackar nej till de får skylla sig själv. Right?

hur eller hur, trots alla förändringar så känner jag att detta har varit bra för mig. jag behövde just detta!

MEN nu över till vad jag egentligen skulle babbla om. Jo.. Jag went ( HAHA, gick ) till gymmet idag. 2 timmar stod på mitt personliga önskeschema och så blev de. 100kalorier här , 1000 kalorier där. Efter 1 timme gick jag ner till poolområdet för att köra ett pass, som jag visst missat halva lektionen av. Hur eller hur, när passet var slut klev jag upp iförd min bikini.. Body guarden glodde.. för första gången på länge kände jag mig inte fet, jag är faktiskt ganska smal för alla amerikaner som var där. Men tänkte inte mer på de och gick ner i en annan pool för att köra lite längder. Efter ca 10min kommer en tjej i personalen och pratar med mig. Hon säger något i stil med att en man som är här med sina barn tycker att de är lite obehagligt att du har på dig en bikini. WHAT? säger jag. Jag fattar ingeting. Hon ger mig en tröja och säger, skulle du kunna sätta på dig denna? jag ba : OH yeah, but what's the problem? Hon förklarar att han tycker de är obehagligt när hans tonårssöner ser detta.
Jag tyckte de va ganska kul faktiskt. Jag tog på mig tröjan och i hela 30min gick detta runt i mitt huvud varför ville han inte att jag skulle ha på mig bikini...
Sen slog de mig, de flesta amerikaner har baddräkt. Flera är tjocka och inte alls något att se på. Flesta som över huvudtaget är där är lite äldre. Jag antar att dem tyckte min klädsel för träningspasset var alldeles för sexigt. Medans i Sverige du bir utsskickad om du har på dig kläder när du badar. och har du baddräckt glor alla och undrar vad du döljer. VILKEN kulturchok. Aja, lite glad kan man väl va för att man såg för bra ut för att ha bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0