bloggtorka, yes i know.

Jag inser att bloggningen går ganska dåligt just nu. Sorry för det hörre ni :)

Tänkte berätta lite om vad som hänt under veckan.


I början av veckan skaffade min värdmamma ett par fåglar till mina värdsyskon B Jår och J 3år Dessa döptes såklart efter deras personliga favorit hjältar. Incredeboy och Astroboy! Haha väligt gullig! Utöver det har de inte hänt så mycket mer än att jag blev sjuk i fredags så jag spydde, efter de mådde jag dock mycket bättre och igår kände jag mig manad för att följa med värdfamiljen och klappa hajar.

men nu insåg jag att de inte funkar att ladda upp bilder heller.. AJA jag tror läxorna kallar på mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0