Mary Kay party

Här i USA är det ganska stort att man har massa hemma partyn. Så för ett par veckor sedan hade jag mitt första smink party för märket Mary Kay. Då kom det hem en tjej hit till oss och jag hade bjudit in ett par vänner så hon dukade upp massa handdukar och produkter och rengörningar och smink... ja listan blir lång. Sedan fick vi prova alla produkter steg för steg sedan sminka oss fina.

Detta partyt var helt gratis, precis som alla andra. vilket jag tycker är skit häftigt. Synd att de inte är så stort i Sverige..

Hur eller hur så beställde jag hem 3 produkter, två av dem har inte kommit ännu men här är den ena.






Detta är en väldigt liten tub, skulle nästan tro att detta var i ett rese format men nej detta är orginal storleken. Den är nemligen till för att ha under ögonbrynen för att slippa få dem röda efter du noppat dem. Provade den, eftersom jag alltid blir illröd efteråt och de syntes inte ens att jag hade noppat ögonbrynen :)!



Kommentarer
Postat av: -'Amanda |

Min mamma hade Mary Kay party här hemma, hon har även haft smycke party så lite party har vi allt men kanske inte lika stort som USA. Men ingenting kan ju slå USA på hästlängder ;) hahah

2012-03-18 @ 00:08:48
URL: http://amaandaaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0