St. patricks day

Igår var jag som sagt lite halvsjuk, men efter några bitar svenskt godis kände jag mig genast bättre. Jag och min hostmom bestämde oss för att spendera dagen tillsammans och körde in till Boise där vi åt en massa god Sushi på vårt favvo ställe. Sjuktligt gott, älskar Sushi!
Efter det åkte vi vidare till Uncle Kip där han och hans fru hade ytlligare ett såntdär party när försäljaren kommer hem. Denna gången ett ljusparty, inget som intresserade mig och Kortnai men vi tyckte i varje fall om att käka deras gröna godis ;) haha!

Efter det hade vi en myskväll med några filmer vi snott av Grandma som är " out of town " egenligen brukar Grandma va ganska noga med att vi inte lånar så många filmer för hon vill inte tappa bort dem, men vi kom på eftersom vi hade nycklen in att vi kunde sno några utan hon visste ;) haha


min värdsyrra med sin egengjorde sminkning.

Föresten , igår växladjag in alla mina coins från min piggybank! 69 dollr fick jag, dem ska gå till en resa till Utah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0