24/7

Godmorgon på er!

Först och främst vill jag säga tack till alla otroligt fina kommentarer jag fått av er läsare. Det betyder otroligt mycket att få feedback så jag vet att min blogg uppskattas av er.

Idag.. kommer dem två näst älsta barnen hem hit. Dem har varit hos sin mamma en vecka så nu blir de fullt hus på nio personer. Jag och Susi kommer jätte bra överens och vi har väligt roligt tillsammans. Så de känns skit roligt att ha en värdsyrra!

jag vet inte rikgit vad vi ska göra idag, jag ska passa barnen medans Susi och Kortnai signar upp henne för skolan.. sen ska laga svenska köttbullar till hela familjen+ grannarna. Vilken press! Och jag som skrytit om dessa köttbullar så.. haha

Sen någong gång ikväll ska vi till en butik och handla dem sista grejerna inför skolan. Såsom väska och pennor osv. Blir någon gång sent eftersom butiken har öppet 24/7 tänkte vi passa på när barnen sover eller något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0