Celie skriver på Norska

Tudillue ! I just wanted to say that im alive, even if celiy is my sister ;)

Det här skrev Celie tidigare :


Annars idag har jag tränat på gymmet och shoppat mer skolsaker. Gud jag har köpt nya skolsaker för 30 kr ,  nu! Crazy.. Fast det är ett måste eftersom lärarna sänker betygen ifall man har sin pärm ikke organiserad.

Celie har börjat prata Norska i sin blogg , Det ni!

Nu hinner jag faktiskt inte skriva något mera, men ikväll tänkte jag berätta om den kvällen Celiy åkte Färja och träffade 30 Norska killar och det var faktiskt på den vägen Celie ville komma till Norge när hon inte fick åka till USA .







p.s redan ikväll kommer lite nya katogorier , Som tex .. xoxo Celiy skvaller. Och sen hade jag tänkt ha en liten frågestund om Celiy och Såklart om mitt egna liv , men bara om jag får några fler läsare. Men det ska vi väl fixa right?

keep reading.
xoxo , retstickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0