Svar på "fråga syrran"


W
ow jag gick 1 fråga till frågestunden om min syster. Grattis Celie 1 person brydde sig om dig..

Postat av: Hehe

Hur många personer har Celie dejtat? Och är de snygga? ;)

Svar: Celie har dejtat 5 grabbar i USA och en Dansk! HAHA! (Och nej det är inte Amalie). Fast förhållanderna har inte hållt så länge. Undrar varför? Nej men Celie har dumpat killarna för massa konstiga anledningar. Tillexempel 1 kille dumpade hon för att han inte använder stumpor i skorna! HAHA! Om killarna är snygga..? Jag blir nästan lite sugen på att lägga upp lite bilder på nån av dem eftersom jag har tillgång till syrrans facebook och kan lätt hitta bilder. Ska jag? Nja.. En annan gång kanske.

xoxo
/ Tualuva


Kommentarer
Postat av: haha

lägg upp bilder på dom! XD

2010-03-26 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0