Jullov

Igår började äntligen mitt välbehövda jullov. Skönt! Gjorde klart mina final exams och sedan hade vi en assembely där vi kollade på skolans, trummlag,band,dance team, kör osv. Min skola är ju väligt musikalisk så de är alltid lika kul när vi visar upp våra finals.

Fick två paket igår också,ett av min kompis Dennis :) så himmla söt. Han hade köpt en såndär ringklocka som man hänger i granen där de står "christmas 2011". Blev så glad att han hade tänkt på mig, och att detta var min första jul i staterna. Han ville att jag alltid skulle minnas den därav fick jag presenten<3
sen fick jag en present av min lärare också som jag är TA för. Hon är abolut den läraren jag har fått mest kontakt med. Varje dag när jag kommer upp till henne så skvallrar hon om hennes liv, om vad barnen i klassen har gjort. Eller om vad som helst i pincip. Hon har alltid på musik i klassrummet och är väligt öppensinnad. Något som inte många amerikanare är. Känns så skönt att komma upp till henne varje dag, och tydligen har hon tyckt de samma om mig! För dem hade bestämt på skolan att ingen skullege en julklapp till sina TA's. Men hon sa att hon hade ignorerat och köpt en i varje fall " because you are my friend" .
Cindy som hon heter är väligt ung och cool. Så varje dag när jag kommer upp till henne så tar jag på mig min halsduk även om de är emot skolan dresscode. Så hon hade köpt mig en ny halsduk som är skitfin<3 värmde så mycket!

Efter skolan hämtade Grandma och Susi upp mig, vi åkte och hämtade upp Grandpa. Sedan tog dom ut mig och Susi till en mexicans restaurang ( IGEN ) haha så söta är dem. Vi åkte in till Boise för att kolla på julbelysningen. Och OMG säger jag bara. Amerikanarna vet verkligen hur man slår på stort. Kommer visa bilder samt videos senare idag. För just nu ska jag julstäda och sen ska vi hitta på något skojj med familjen!


min skoluniforms outfit igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0