veckans insperation

Det där med att glömma kameran har jag blivit värdsbäst på. Tråkigt eftersom jag har så fina minnen jag borde ta bilder på.. menmen!

Har stannat efter skolan hela veckan inför final exam. Min bästis Moises har hjälpt mig med mitt slutprov i Historia. Jag hoppas på att jag klarar det, annars kan de bli jobbigt.. lägger ner så mycket tid jag kan på de, men de är inte lätt i privatskola för deras tester är mycket svårare.

Denna helgen har bestått av makeupparty och exchangestuden party. Har blivit ett pintrest fan också ja.. de kommer väl till Sverige om dett halvår eller så. De är en hemsida med coola ideer om hur man kan göra tex, en frisyr, en festsminkning eller bilder på hus och inredning. Ja i stort sätt allt som ger insperation till folk.
Själv preminerar jag på smink,hår, inredning och naglar.
Blev besatt av inredningssidan och har börjar föreställa mig mitt dröm hus. Jag vet precis vad jag vill ha! En så länge, och förmodligen efter USA så kommer jag bo hemma.. de är dock en annan femma. Men jag vill göra om halva mitt rum till en sminkhörna/garderob.

Jag har köpt så mycket fina sminkprodukter och kläder till sådana billiga priser här i USA så att jag bara längtar efter att få komma hem och fylla upp min garerob. Mina smyckeställ och sminkbordet.
Pinned Image

Pinned Image
Pinned Image

Pinned Image

Pinned Image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0