trött och sliten

Godmorgon!


Ja jag vet klockan är 20.23 och det är HEMSKT att jag vaknade nu. Skulle bara ta en powenap innan jag började plugga så la mig ner för att sova tills maten va klar.
Pappa har tydligen försökt väcka mig många gånger och jag har svarat vilket jag inte alls kommer ihåg!

Just nu känner jag bara hur svag min kropp är och jag orkar verkligen ingenting. Imorgon har jag matteprov men jag orkar verkligen inte plugga. Jag litar på att jag kan det mesta.

Nu ska jag fortsätta ta de lite lugnt och läsa igenom lite historia och sen ska jag sova igen för jag är fortfarande väldigt svag och trött i kroppen.






Juste! En annan sak , i dag var jag på möte med syon och min klassföreståndare. Vi bestämde lite om hur det blir med vissa kurser i skolan tills jag kommer tillbaka.
Ska faktiskt redan i år, starta med sånna kurser som inte kommer finnas nästa läsår.
redan idag började jag individuella val med 2orna. Jag valde handel och det verkade jätte kul och vi hade en skit bra lärare.


Nu ska jag plugga in min ipod och lyssna på olika stämmor jag ska lära mig sjunga till Söndag.
Sen blir det lite plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0